Donnerstag, 24. November 2011

Erfolgreiche Tage / Successful days

Eine anstrengende Hälfte der Woche ist vorüber. Auch wenn es sich Wettermäßig nicht so anfühlt, so haben wir doch bald Weihnachten. Das hieß für mich, das ich einige Räume des Alten-Wohnheims schmücke und gebacken habe ich auch wieder. Ich habe dieses Mal einen Kürbiskuchen gebacken. Er war köstlich! Leider habe ich vergessen ihn zu fotografieren.
Ein paar Arbeitskollegen habe ich via Internet meine Bilder gezeigt und diese beiden haben direkt einen begeisterten Abnehmer gefunden.
Ich freue mich riesig das die Bilder jemandem so gefallen, dass er sie haben möchten.
Also... alles in allem.. waren es gelungene Tage.
 A tough half of the week is over. Weather-wise, even if it does not feel like that, we have almost Christmas. That meant for me that I decorate some rooms in the old-people-residence. and I have also baked again. This time I baked a pumpkin cake. It was delicious! Unfortunately I have forgotten to take a photo.
I have shown to  a couple of colleagues my paintings over the Internet and these two have found an enthusiastic buyer directly.
I'm really happy that someone like my paintings so much that they want them.

So ... all in all ..  there were successful days

Kommentare:

Pat hat gesagt…

Congrats on the sales!
Wonderful news xx

Meine Welt hat gesagt…

Tank you, Pat
Elsbeth xx

Heather hat gesagt…

I tried to leave a comment on your "Village Art Shop Blog", but for some reason couldn't.... I discovered your blog(s) after you a left a comment on my Mum's blog...
your paintings are wonderful.... as soon as I get time I will try to visit
all your blogs, but just wanted to pop by and visit.